Zoals jullie zien, is de website enigszins aangepast. Ik hoop dat jullie het mooi vinden!

De site maakt nu gebruik van WordPress. Daarmee is het mogelijk dat iedereen berichten kan plaatsen. Voor degene die het leuk vindt om een reisverslag te schrijven: laat het even weten, dan maak ik een eigen pagina aan!

Als je inlogt, kun je ook de speciale ledenpagina’s lezen. Hier wordt de ledeninformatie (van de oude site) nog aan toegevoegd. Om in te loggen is het algemene wachtwoord nog geldig; binnenkort krijgt iedereen een eigen gebruikersnaam en wachtwoord waarmee het ook mogelijk is om berichten te plaatsen (geen geduld? stuur een mailtje, dan krijg je je gegevens alvast). Degenen die al een gebruikersnaam en wachtwoord hadden, kunnen deze blijven gebruiken.

Marjet