Reisverslagen

Bob’s hoekje Logboek van een zeilreis naar Zuid-Engeland
Ruim 10 jaar geleden bracht Bob Nieboer een (blauw) boekje uit voor de leden van onze club. Wij noemden dit “Bob’s boekje”, waarin hij allerlei wetenswaardigheden en nieuwtjes uitbracht over onze hobby, de watersport. Dit boekje stierf destijds helaas een zachte dood, maar velen hebben daar nog goede herinneringen aan en hebben de boekjes vaak nog thuis ergens bewaard liggen (zoals ondergetekende).

Onze auteur zwerft nu met zijn 26ft-er rond op zee en doet zijn verhaal nu aan ons toekomen via het internet voor opname in onze nieuwe website onder reisverslagen. Ik noem dit nu dan ook “Bob’s hoekje”!

Zoals jullie waarschijnlijk wel bekend, zijn we (Dick Ringenier en Hugo de Groot) van plan om in 14 dagen Zuid-Engeland te verkennen met Dick’s boot
“Asgard”, een Najad/Aphrodite 42 ft’er. Het lijkt ons leuk, om net als Bob Nieboer, af en toe iets van ons te laten horen op onze eigen website van de vereniging.
Berts zeilreis naar Noorwegen
Bert ging op avontuur, moest het schip laten repareren en ging een jaar later weer naar huis…