2011-03-21

zeilwedstrijdVan donderdag 29 september tot en met zondag 2 oktober organiseren de zeilclubs van Thales Avionics en Thales Systèmes Aéroportés de 17e InterThales zeilwedstrijd.Inmiddels is er vanuit Thales Nederland één boot die deelneemt aan de InterThales zeilwedstrijd. Maar ook hier geldt natuurlijk: hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Dus zeilliefhebbers: stel een team samen en meld je aan vóór 31 maart. Het evenement kost 2500 euro per boot, voor een crew van 6 personen. Aangezien Thales Nederland dit niet sponsort, maar alleen bekend maakt dat dit bestaat voor de zeilliefhebbers, dient een ieder er rekening mee te houden dat ook vrije dagen moeten worden opgenomen.

Interesse? Kijk bij de ledenpagina’s (mail en intern nieuws) hoe je je kunt aanmelden.

(Zie je geen ledenpagina’s? Eerst inloggen!)