Beste WSV-leden,

Het PV Home wordt opgeknapt (zie bijgaande mail hieronder). En er is hulp nodig. Zouden jullie eens willen kijken en laten weten of jullie hier ook een bijdrage aan kunnen/willen leveren?

bvd,

Harry Menninga

Subject: Opknappen PV-home

Hallo allemaal,

In tegenstelling tot eerdere berichten beginnen we iets later met het opknappen van het PV-home.

We denken dat we, indien voldoende hulp beschikbaar, met drie weekenden klussen klaar kunnen zijn. Dit betekent dat het PV-home dicht zal zijn vanaf vrijdag 28 januari t/m zondag 13 februari a.s.

TIjdens de onderafdelingenavond hebben zich al een aantal mensen gemeld als vrijwilliger, maar om in drie weekenden klaar te kunnen zijn hebben we nog meer handen nodig. We hebben jullie hulp nodig op zaterdag 29, zondag 30 januari, zaterdag 5 en zondag 6 februari.

Wil je helpen, geef dan door wanneer je zou kunnen. Alle hulp is welkom!

Zouden jullie deze mail verder willen verdelen binnen jullie onderafdeling? Alvast bedankt.

Namens het PV-bestuur,

Monique Kedde

P.S. Denken jullie ook nog aan de foto-collages die jullie als onderafdelingen zouden maken?

Subject: RE: Opknappen PV-home

Hallo allemaal,

Gelukkig hebben zich een aantal mensen zich opgegeven om te komen helpen met het opknappen van het PV-home. Maar we hebben meer hulptroepen nodig! Met name voor het tweede weekend. We doen ons uiterste best om het PV-home zo kort mogelijk dicht te hebben, maar deze garantie kunnen we alleen geven als er voldoende mensen helpen.

Ik heb ook de vraag gekregen of men door de week op een avond wat kan doen. Dit is ook mogelijk mits er een bestuurslid aanwezig. Dus kun je niet helpen in het weekend, maar wel door de week laat het me dan ook even weten.

Voor diegene die van’t weekend komen helpen: we starten ‘s morgen zo rond negen uur. Tot dan!

Groetjes,

Namens het PV-bestuur,