Op zondag 7 januari werden we om 16:00 uur door het bestuur in de Kajuit ontvangen voor onze traditionele nieuwjaarsreceptie. Smakelijke hapjes en drankjes waren weer rijkelijk aanwezig dankzij de goede zorgen van Hanneke en Dick Ringenier.

Akki was er weer bij!

Als vanouds werd het een gezellig onderonsje (zie de foto’s ontvangen van fam. Stevens), waarbij dit keer ook onze ex-“havenmeesters” , Akki met vrouw Lies, aanwezig waren. Geweldig dat ze er beiden bij konden en wilden zijn!

Nadat alle handen wel zo’n beetje geschud waren voor het overbrengen van de goede wensen voor het nieuwe jaar en we al wat glaasjes achter de kiezen hadden, luidde onze kersverse voorzitter Clemens onder belgelui en met een korte toespraak het nieuwe vaarseizoen in en wenste – namens het hele bestuur – iedereen een behouden vaart in het nieuwe jaar in goede gezondheid. Hierbij memoreerde hij nog kort het tragisch overlijden van Harry Menninga en de ziekteperioden van enkele leden in het afgelopen jaar.
Clemens verzocht verder een ieder die dat nog niet gedaan had, foto’s op te sturen naar de webmaster (ondergetekende) van ieders boot met wat tekst en persoonlijke foto’s om de ledenpagina’s aan te kunnen vullen tot een zgn. “smoelenboek”.

Het werden toch weer een paar gezellige uurtjes voordat we allen richting huis vertrokken. Het nieuwe seizoen is ingedronken en we kijken uit naar het warmere weer om aan onze boten en hobby te kunnen werken!

Foto’s: Harry Stevens