Het terrein, incl. de loods en de “Kajuit” trachten we netjes te houden en waar nodig zelf het initiatief te nemen om alles schoon te houden en op te ruimen. Het bestuur heeft destijds besloten om een “Rooster van Corvee” op te stellen voor die leden die gebruik maken van het terrein.

Onze terreincommisaris Geert van Bockel heeft voor het nieuwe seizoen weer de lijst opgesteld. Zie “Jouw Corveemaand” (klik hierop) onder de Leden pagina’s.

In deze Corona-tijd zullen in 2021 waarschijnlijk niet alle aktiviteiten kunnen plaatsvinden en is de Kajuit voor samenkomsten tot nader bericht van het bestuur gesloten. Neemt niet weg dat we als “Corvee-houder van de maand” af en toe een kijkje moeten nemen of alles nog ‘spic en span’ is.