Lees het verslag hier ->
Foto’s: Anita, Hugo, Jan M., Loes, Marjet, Niels, Paul L.
We verzamelden om 9.00 bij Kir Restaurant in Borne voor een kopje koffie en een koekje. Van tevoren werd ons nog op het hard gedrukt om op tijd te zijn, want om 9.30 vertrok de bus. Gelukkig was iedereen er toen 😉 bleek na telling van de organisatie.
Onderweg reden we binnendoor langs IJssel en bollenvelden.





















Aangekomen in Lelystad was het nog even tijd voor een groepsfoto, daarna liepen we naar de klipper Avondrood.










































En nu: naar de Markerwadden.
0 reacties